Wedding dresses

Een bruiloft, en niet zomaar een bruiloft want mijn zus gaat in oktober trouwen! Maar daar komt natuurlijk wel een goed verzorgde ...


Een bruiloft, en niet zomaar een bruiloft want mijn zus gaat in oktober trouwen! Maar daar komt natuurlijk wel een goed verzorgde outfit bij kijken en ik had niet verwacht dat ik dat nog best lastig zou gaan vinden.  

En in oktober ga je natuurlijk niet een zomers jurkje aan doen. Dus moet je meer naar de wat donkere kleuren kijken, denk bijvoorbeeld aan bordeaux rood of donkerblauw.
Ik ben al druk aan het rond kijken overal en afgelopen zondag hebben we een heel mooi pak voor mijn vriend kunnen vinden waar ik echt verliefd op ben (en natuurlijk al helemaal op hem -bloos-). Ik ga natuurlijk niet verklappen hoe zijn pak eruit ziet maar ik kan wel verklappen dat ik bordeaux rood aan wil, wil ik niet vloeken met zijn pak. Maar.. dat is toch wel erg lastig.

Dus mijn vraag aan jullie:    

Weet jij een leuke site of winkel met mooie wedding dresses, let me know!
                                                                                                                                                                                                                                                                 

Misschien vind je dit ook leuk

0 reacties

Flickr Images