Glow & Space

Essence heeft haar schappen weer vernieuwd en daar zijn weer prachtige nieuwe lakjes aan toegevoegd. Ik was er erg benieuwd naar en test...

Essence heeft haar schappen weer vernieuwd en daar zijn weer prachtige nieuwe lakjes aan toegevoegd. Ik was er erg benieuwd naar en test ze voor jullie uit wat ik er van vind!
 Essence had hiervoor al een lijn met colour and care waar ik erge fan van ben en heeft deze nu vernieuwd naar glow and care in 7 verschillende kleuren. Ik ben gegaan voor nummer 05 love and care. Een mooie zachte roze kleur die toch erg naturel is. De lak versterkt en beschermt de nagel en ook geeft de lak een zachte gloed met lichte glans effecten.
Ook heeft Essence weer eens wat anders uitgebracht dan altijd maar die standaard kleurtjes, Out of Space Stories heet deze lijn, Het geeft een holografische en metallic effect. De felle kleuren zorgen voor een trendy prisma effect. Ik vind het altijd leuk om bijvoorbeeld de ring vinger een andere kleur te geven en met z´n kleurtje vind ik dat extra leuk. In ons schap zijn er volgens mijn 4 a 5 kleuren toegevoegd maar totaal bestaat de collectie uit 7 lakjes.
Mijn eerste indruk over de Glow & Care lakje is erg positief. Na één laagje dekt hij al erg goed alleen doe ik er een tweede laagje overheen om hem net even iets meer te dekken maar met één laagje had het ook makkelijk gekund. Het is wel een vrij dikke lak wat wel aan het potje bleef kleven, dat werkte minder fijn maar het kwastje verdeelde de nagellak goed waardoor ik niet snel knoeide. Ook was de nagellak erg snel opgedroogd, dus als je even snel je nagels moet lakken maar wel verzorgend en een mooie kleur kan ik je dit lakje zeker aanraden!

Ook over het lakje van de Out Of Space Stories ben ik erg tevreden, Wel is deze lak veel dunner waardoor je er fijner mee kunt lakken en droogt erg snel.

De lakjes van de Glow & Care collectie kosten €1,89 per stuk en de lakjes van de Out of Space Stories collectie kosten €1,99 per stuk en zijn te koop bij Kruitvat of Trekpleister.

Heb jij de nieuwe lakjes van Essence al uitgeprobeert?


Misschien vind je dit ook leuk

0 reacties

Flickr Images