Hair inspiration number one

Oh guys, het is echt veel te lang geleden dat ik geblogt heb.. het spijt me zeer maar een excuus als tijd gebrek.. Maar maar! Ik heb w...


Oh guys, het is echt veel te lang geleden dat ik geblogt heb.. het spijt me zeer maar een excuus als tijd gebrek.. Maar maar! Ik heb wel een artikeltje met lekker wat hair inspiration voor jullie! Ik vind het zo ontzettend gaaf om zoveel mooie kleuren te zien op mijn stage plek en raak daar zo erg door geïnspireerd dat ik dat graag met jullie wil delen!



                                           ROSE GOLD
De kleur rose gold zie je nu al in zoveel verschillende dingen, voor het interieur in huis, als sieraad maar ook a little rose gold glow in je haar is nu helemaal hot!

                                               PURPLE
Maar paarse lokken, wie had gedacht dat het een nieuwe trend zou worden? Ik niet maar als je ziet hoe natuurlijk het is en toch een beetje anders, i like it a lot!

                                                   GREY
About grey, always a trend, i think? Ik ben soms een beetje verbaasd dat het een trend nog steeds is, nog eerder grijs dan dat je eigen grijzen haren aan bod komen, maar ondanks dat, i like!


Weer een overdosis inspiratie voor jou volgende kappersbezoekje!
Voor welke toffe kleur zou jij gaan?

bron: pinterest ; diaryglossnl


Misschien vind je dit ook leuk

0 reacties

Flickr Images