Nieuwe stageplek!

Happy news! Ik heb eindelijk een nieuwe stageplek gevonden waar ik mijn opleiding ga afronden en i'm so exiting!


Happy news! Ik heb eindelijk een nieuwe stageplek gevonden waar ik mijn opleiding ga afronden en i'm so exiting!

Voor degene die het nog niet weten, ik ben op dit moment bezig met mijn laatste jaar van de kappersopleiding en naast je opleiding moet je een stageplek hebben. Ik heb heel wat ups and downs gehad maar ik heb eindelijk een nieuwe stageplek gevonden waar ik heel erg blij mee ben, namelijk Salon B in Alkmaar!



















Voor degene die niet precies weten wat voor Salon B is, ze hebben zelf een heel leuk stukje erover geschreven, klik hier.

Ik ben eind oktober begonnen bij Salon B als salon assistent en heb het enorm naar mijn zin! Het team is leuk en ik leer heel veel, dat is precies wat ik wilde en nog steeds wil. Helaas merk ik daardoor wel dat ik minder tijd heb voor het bloggen maar ik hoop dat ik daar toch straks weer wat meer verandering in kan brengen dus ik spreek jullie snel weer!


Misschien vind je dit ook leuk

0 reacties

Flickr Images